lauantai 19. joulukuuta 2015

Joululoma

Eilen perjantaina 18.12 meillä alkoi 9 päivän joululoma. Tietysti koska musta on kyse niin auton nokka suuntasi heti kello 12.00 kohti Naantalia. Takas koululle palaan 27 päivä, jolloin mulla alkaa se kuuluisa talliviikko taas, mutta ei siitä nyt sen enempää. Ensimmäiset päivät on nyt mennyt ihan vaan kotona ollessa. Eilen kyllä kävin moikkaamassa Jenniä pitkästä aikaa, koska mun koulun takia ei ole oikein tullu nähtyä. Oli kyllä kiva jutella pitkästä aikaa ja kysellä kuulumisia. Mulla ei oo lomalla mitään ihmeellisiä suunnitelmia. Oon varmaan aika pitkälti kotona ja nellin kanssa. Toivottavasti saan tälle lomalle jotain järkevää tekemistäkin. Ainiin, meillä oli meidän suuntautumisten ryhmien opettajien tunti. Eli siis vinnu on mun ryhmän ohjaaja. Meillä alkaa keväällä jo osittain suuntautumiset, muttei kuitenkaan kokonaan, lopullisesti ne alkaa vasta ensi elokuun alussa. En nyt keksi mitään sen enempää kerrottavaa, koska mulle ei oikeastaan oo tapahtunut mitään erikoista. ,Kirjoitan lisää hetikun tapahtuu jotain ja viimeistään jouluaatosta kirjoitan.

Tässä muutama kuva vielä tämän viikon ratsasteluista.

Nää kuvat on Vekulista, jonka kanssa vauhtia riittää, niinkuin kuvista näkyy XD








-Kiitz-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti