tiistai 22. joulukuuta 2015

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10

Aloitan nyt vaikka siitä, että en oikeasti keksinyt tälle tekstille parempaa otsikkoa. En ees tiiä mistä kirjoittaisin, mutta oli vaan jotenkin pakko kirjoittaa edes jostain. Tää joululoma on ollut ainakin tähän asti aika surkea. Oonhan mä toki viettänyt pari yötä Nellillä, mutta loput ajasta oon ollut himassa, enkä oikeen oo saanu mitään edes aikaiseksi.Musta tuntuu, että mitä vanhemmaks tulee ni sit vähemmän on tekemistä, vaikka eiks sen pitäis mennä just toisinpäin.
               Tänään tuli taas äitin kanssa puheeksi opiskelupaikka. Sanoin, että kun opo ei ole vieläkään vastannut mun viestiin vaikka lähetin sen noin 3vk sitten.. On aina niin kiva kun koulu hoitaa asiat kunnolla. No mutta takas asiaan. Äiti kysyi, että olenko vielä hakemassa helmikuun yhteishaussa uuteen kouluun ja valitettavasti joutusin vastaamaan sille, että joo kyllä mä oon hakemassa, mutta se ei ratkase vielä mitään, koska osa musta haluaa jäädä ypäjälle ja osa kaipaa kotiin. En tosiaan tiedä mihin olen hakemassa, mutta tässä on nyt vielä aikaa miettiä sitäkin, joten ei siitä sen enempää.
                Kohta on jouluaatto, vaikka ei yhtään tunnu siltä. Jotenkin outoa koska vielä muutama vuosi takaperin oli perhosia vatsassa kun joulukuu alkoi ja sai ruveta availemaan kalenterin luukkuja, mutta nyt hyvä kun tuskin on edes muistanut koko joulukuuta tai kiinnittänyt siihen mitään huomiota sen enempää. En oikeastaan ole toivonut ees mitään joululahjoja. Tiedän vaan, että saan uudet ratsastushousut ja saapaslaukun. Ei mulla oikeen ole mitään mitä tarvitsisin. Ostan mielummin itse, kun tulee tarve saada jotain. Meille tulee joulua juhlimaan meidän oma perhe tietysti, eli äiti, iskä, Essi ja Alex ja sitten mummi, vaari, isoäiti, Hanna ja Olivia ainakin. Muista en sitten tiedäkkään.
                Kohta on joululomakin ohi. Mulla on enään 5 päivää lomaa jäljellä.. Apua. Mulla on kyllä ollut monta kertaa jo tän loman ajan tunne, että kumpa olisin ypäjällä. Yleensä en omista tätä tunnetta, mutta nyt se on tullut muutaman kerran esiin.
                Olen katsonut myös omaa kämppää ja miettinyt millä tavalla sisustaisin sen ja millaisen siitä haluaisin. Itseasiassa mulla on pukille kolme toivetta. 1. oma koti, 2. Hevonen ja 3. auto. Nää lahjat vaan vaatii vähän töitä, jotta ne voi saavuttaa
                Tää postaus oli nyt aika sekalainen ja puhun vähän kaikenlaista, mutta mulla oli vaan tunne, että pakko  kirjoittaa jotain. Ainiin, jos on jotain ehdotuksia mistä haluatte, että kirjoitan, tai mimmoisia postauksia teen niin ehdotelkaa ihmeessä. Pikku hiljaa koitan koota tämän blogin ympärille porukkaa. Teen tällä viikolla varmaan vielä ainakin yhden postauksen jouluaatosta ja pyhäpäivistä. Itse asiassa ajattelin tehdä aatosta videopostauksen, mutta saa nähdä miten käy. Siihen asti moikka :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti